Thursday, July 26, 2012

2012 Summer Camp 今年も最高に盛り上がりました!


お天気にも恵まれ、今年もSummer Camp 最高に盛り上がりました!
子供たちのエネルギーに脱帽です。


The first activity was SPUD!





みんなよく走りました!


The next activity was Treasure Hunt.






Where is the tiger??
Now, let's make a volcano!






A volcano after the explosion.

Next, Let's try making a spaghetti tower!




Then, the marshmallow shooting!






Getting hungry.  Let's make some ice cream!






It was so ~~~~~~~~~~~~~ good!!

Finally we went outside again to do the obstacle course.







Wow! We had so much fun!!

たくさんの笑い声や歓声で一日燃焼しました。子供たちの集中力すごかったです。
さあ、来年はどんなプランにしようかな〜?